CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Hanya Untuk 18 tahun keatas

Hanya Untuk 18 tahun keatas
Masalah tenaga batin, kenapa suami cepat tewas, inginkan suami tahan lama, ingin mendapatkan payudara yang montok..ingin memikat lelaki/wanita hanya melalui "perfume ajaib"?

Masalah seks merupakan satu masalah yang banyak dihadapi oleh ramai orang. Tidak kira lelaki atau perempuan. Mungkin anda atau pasangan anda juga menghadapi masalah yang sama. Bagi masalah seks lelaki adalah seperti Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk, Zakar Tidak Tegang. Zakar Tidak Kuat, Zakar Pendek, Zakar Kecil dan Pancutan Pramatang.

Semua produk ini boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi..

.

Wednesday 8 July 2009

Max-Xtender


PANJANGKAN ZAKAR SEBANYAK 2 INCIN ATAU LEBIH DALAM MASA KURANG 90 HARI.
· Pembesaran zakar secara kekal
· Mudah digunakan
· Selamat dan semulajadi
· Tiada kesan sampingan
· Tidak perlu pam, pil dan krim
· Sesuai untuk semua saiz zakar.
Mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa.
Max-Xtender memanjangkan zakar dan juga membesarkan zakar (kelebaran).

Dengan memberikan daya tarikan secara tetap pada zakar, sel-sel dibahagian zakar akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar. Pembesaran zakar secar kekal akan berlaku baik dari kepanjangan mahupun kelebaran hasil pemakaian Max-Xtender.

Alat penarik zakar merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memnajangkan dan membesarkan zakar. Kaedah pernarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjankan dan membesarkan zakar.

MAX-XTENDER membantu membesarkan zakar sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. MAX-XTENDER boleh dipakai 24jam sehari jika anda mahu. Tiada sebarang kesan buruk pada zakar anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda.

Material : Plastik tahan lasak
Produk import dari UK

0 comments: