CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Hanya Untuk 18 tahun keatas

Hanya Untuk 18 tahun keatas
Masalah tenaga batin, kenapa suami cepat tewas, inginkan suami tahan lama, ingin mendapatkan payudara yang montok..ingin memikat lelaki/wanita hanya melalui "perfume ajaib"?

Masalah seks merupakan satu masalah yang banyak dihadapi oleh ramai orang. Tidak kira lelaki atau perempuan. Mungkin anda atau pasangan anda juga menghadapi masalah yang sama. Bagi masalah seks lelaki adalah seperti Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk, Zakar Tidak Tegang. Zakar Tidak Kuat, Zakar Pendek, Zakar Kecil dan Pancutan Pramatang.

Semua produk ini boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi..

.

Wednesday 8 July 2009

Alat Perubatan Andropenis Gold

Andropenis ® direka berdasarkan pada prinsip daya tarikan. Alat ini diklasifikasikan sebagai Alat Perubatan Jenis 1 (Type 1 Medical Device), dan dianugerahkan Sijil Kesihatan Eropah (European Health Certification Mark, CE).Alat ini terdiri daripada cincin plastik yang dihubungkan oleh dua buah batang logam yang dinamik, penopang plastik dan gelang silikon yang ditempatkan pada kepala zakar.

Alat buatan Eropah ini mudah untuk dipakai serta mudah juga untuk ditanggalkan.Oleh sebab saiznya yang padat, alat ini seakan-akan tersorok apabila dipakai, selesa serta boleh dipakai ketika berjalan, duduk atau berdiri.

Prinsip SainsAndropenis ® merupakan alat berasaskan daya tarikan yang berfungsi untuk membesarkan zakar. Pertumbuhan berlaku disebabkan oleh keupayaan tindak balas tisu-tisu zakar untuk menjalani penggandaan pada peringkat sel apabila dikenakan daya tarikan secara berterusan.

Prinsip daya tarikan diaplikasikan dalam pembedahan plastik untuk tujuan pengembangan tisu. Penjanaan semula tisu baru digunakan untuk menutup kecelaan kulit, bahagian kulit yang terbakar serta bahagian keguguran rambut. Prinsip ini juga diaplikasikan dalam pembedahan ortopedik untuk melebarkan diafisis tulang dan falanks.

Dalam budaya kuno, prinsip daya tarikan ini digunakan untuk mengubah suai saiz anggota tubuh yang tertentu, umpamanya leher di kalangan wanita Giraffe daripada puak Paduang di Burma, atau bibir dan telinga di kalangan suku kaum yang lain di Afrika dan Amazon. Mereka memasang anggota badan palsu atau pemberat pada tubuh mereka untuk tujuan tersebut.

0 comments: