CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Hanya Untuk 18 tahun keatas

Hanya Untuk 18 tahun keatas
Masalah tenaga batin, kenapa suami cepat tewas, inginkan suami tahan lama, ingin mendapatkan payudara yang montok..ingin memikat lelaki/wanita hanya melalui "perfume ajaib"?

Masalah seks merupakan satu masalah yang banyak dihadapi oleh ramai orang. Tidak kira lelaki atau perempuan. Mungkin anda atau pasangan anda juga menghadapi masalah yang sama. Bagi masalah seks lelaki adalah seperti Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk, Zakar Tidak Tegang. Zakar Tidak Kuat, Zakar Pendek, Zakar Kecil dan Pancutan Pramatang.

Semua produk ini boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi..

.

Wednesday 8 July 2009

Keberkesanan dan Jaminan

Andropenis ® menawarkan tiga bentuk Jaminan:



Jaminan dari aspek perubatan, memandangkan alat ini diluluskan oleh Pihak Berkuasa Kesihatan Kesatuan Eropah, dan didaftarkan di Kementerian Kesihatan Sepanyol. Alat ini juga dianugerahkan Perakuan CE yang mengklasifikasikannya sebagai Type 1 medical device, yang bererti alat ini tidak akan menyebabkan kesan sampingan baik untuk jangka masa pendek mahupun panjang.


Jaminan berdasarkan pada hasil. Jika dalam tempoh masa 2 bulan anda berasa tidak serasi menggunakan alat ini atau berasa kurang selesa menjalani rawatan ini, atau anda tidak berjaya mendapatkan hasil yang memuaskan, kami akan mengembalikan sebahagian daripada wang anda.


Keberkesanan 97%: Jaminan Saintifik, beberapa pakar urologi yang terkemuka di peringkat antarabangsa telah menjalankan penyelidikan saintifik yang membuktikan bahawa alat ini mempunyai kadar keberkesanan setinggi 97.5%.

0 comments: