CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Hanya Untuk 18 tahun keatas

Hanya Untuk 18 tahun keatas
Masalah tenaga batin, kenapa suami cepat tewas, inginkan suami tahan lama, ingin mendapatkan payudara yang montok..ingin memikat lelaki/wanita hanya melalui "perfume ajaib"?

Masalah seks merupakan satu masalah yang banyak dihadapi oleh ramai orang. Tidak kira lelaki atau perempuan. Mungkin anda atau pasangan anda juga menghadapi masalah yang sama. Bagi masalah seks lelaki adalah seperti Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk, Zakar Tidak Tegang. Zakar Tidak Kuat, Zakar Pendek, Zakar Kecil dan Pancutan Pramatang.

Semua produk ini boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi..

.

Wednesday 8 July 2009

Bagaimana cara yang sesuai?

Cara yang boleh anda lakukan adalah dengan menggunakan alat Playboy Medical Device. Sejenis alat hampagas yang menggunakan teori BEKAM yang dicipta oleh doctor andrologi terkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan

Alat Medical Device keluaran Playboy telah terbukti dapat menyelesaikan banyak masalah yang dihadapi oleh lelaki. Ini disebabkan factor-faktor dari segi kualiti dan spesifikasi. Untuk mendapatkan kesan yang tepat dan berkesan anda perlulah mendapatkan Playboy Medical Device kerana:

Kekuatan sedutan hampagasnya adalah 175mmHg
Cukup kuat untuk melancarkan darah, membesarkan dan mengembangkan ruang corpora zakar yang memegang zakar.

Jika sedutan terlalu lama lemah maka kesan yang anda dapati tidak akan sempurna kerana tidak cukup kuat untuk mengmebangkan ruang corpora zakar. Jika sedutan hampagas terlalu kuat pula akan membuatkan zakar rasa tidak selesa dan ini mengganggu proses senaman. Maka senaman anda tidak akan berkesan dan sia-sia. Proses senaman seharusnya meningkat sedikit demi sedikit, hari demi hari.

Seperti membina otot tubuh badan yang lain. Alat senaman keluaran Playboy adalah satu-satunya alat yang dicipta khusus untuk menguatkan dan membesarkan otot zakar. Ini kerana mutu dan spesifikasinya direka khusus untuk tujuan membesarkan dan menguatkan otot zakar. Ianya juga digunakan oleh pelakon-pelakon playboy.

0 comments: