CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Hanya Untuk 18 tahun keatas

Hanya Untuk 18 tahun keatas
Masalah tenaga batin, kenapa suami cepat tewas, inginkan suami tahan lama, ingin mendapatkan payudara yang montok..ingin memikat lelaki/wanita hanya melalui "perfume ajaib"?

Masalah seks merupakan satu masalah yang banyak dihadapi oleh ramai orang. Tidak kira lelaki atau perempuan. Mungkin anda atau pasangan anda juga menghadapi masalah yang sama. Bagi masalah seks lelaki adalah seperti Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk, Zakar Tidak Tegang. Zakar Tidak Kuat, Zakar Pendek, Zakar Kecil dan Pancutan Pramatang.

Semua produk ini boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi..

.

Wednesday 8 July 2009

Minyak Maharaja

Ketahuilah Khasiat
"Minyak Maharaja BuluPerindu"
Yang Ajaib Ini!
"Membongkar Rahsia Kehebatan Seks Maharaja Cina Kuno"

Melambatkan pancutan mani

Ketika bersetubuh, minyak ini mampu melambatkan pancutan mani. Jadi banyaklah posisi boleh memukulnya!. Bayangkan kalau anda mampu buat 6 posisi memukulnya tanpa henti, aduh nikmatnya?


Mengeraskan batang zakar.

Minyak ini kalau diamal, boleh mengeraskan batang zakar, maksudnya selepas anda membuat tembakan, anda terus memukul dan buat kiraan 50kali. Percaya lah anda juga boleh. Sebab orang lain dah berjaya dan tengoklah pasangan anda nanti selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tanda nya dia sangat puas!


Melambatkan geli.

Cepat geli adalah disebabkan urat-urat tidak dijaga, minyak ini mampu melambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda pula yang tak tahan geli dan meminta dicepatkan tembakan tu. Akhirnya siapa yang tewas dulu dan 'abang' anda akan tersenyum lebar. Amallah minyak ini!
Menguatkan batang zakar.Kekuatan batang zakar sangat penting sebab kalau tak kuat nak tikam macamana? Amal lah minyak ini dan pasti anda rasa perbezaannya!


Menambahkan selera seks.

Makan pil-pil adakalanya mungkin akan bahayakan jantung dan organ-organ yang lain, saya tak nak bertanggung jawab kalau ada orang mati! Untuk selera seks, anda janganlah pula minum minyak ini kerana ia hanya untuk kegunaan luaran sahaja. Minyak ini mampu menambahkan selera seks anda! Makan pil yang bukan-bukan ni sebenarnya cara orang malas dan jalan mudah, sebab malas nak amal minyak dan urut.


Melajukan tembakan pancutan.

Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan atau tembakannya tak laju dan tak sampai ke sasaran. Tolonglah amal minyak ini sebagai jalan ikhtiar. Urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak. Jangan gigi je servis digosok hari-hari, mana lebih penting, batang gigi atau batang zakar?


Zakar cepat naik.

Kat badan abang pendek, kalau lemak-lemak banyak, banyak saluran mungkin tersumbat, saluran mani dan darah penting tu. Batang zakar jadi tak berapa kuat nak naik sebab berat. Lepas anda amal minyak ini, mungkin timbul urat-urat di batang zakar anda, jangan panik!, sebab itu tandanya anda gagah, tengok orang bina badan, timbul urat-urat kan, anda pun boleh tapi di batang zakar anda la!


Kepala zakar membesar.

Resapan minyak ini mungkin meninggalkan kesan. Kesannya ialah ketika zakar menegang, kepala zakar mungkin besar sedikit, tapi anda kenalah amal betul-betul, dan lihatlah pasangan anda akan berkata, cepat lah bang cepat lah bang!, dia geeeeeram tengok benda tu lah tu!
Batang zakar berurat.Lengan yang keras dan nampak urat menandakan anda kuat. Kuat mengangkat benda berat. Amallah minyak ini, batang zakar anda akan kuat dan tak perlu angkat benda berat, cuma bila batang zakar kuat anda perlu rajin menikamnya.


Membetulkan urat saraf zakar.

Urat-urat saraf disekitar zakar mesti dijaga dan diperbetulkan, minyak ini mampu membetulkan, kalau jalan lurus anda boleh memecut laju, serupalah dengan urat-urat di zakar anda. Nikmati lah syurga dunia ini dengan pecutan lancar bak minyak petrol V-Power Shell.
Pantang sentuh, nak saja...Amal lah minyak ini, adakah anda mampu bersetubuh sekali seminggu? Kalau ya, makna nya selera seks anda menurun, tetapi dengan amalan minyak ini, apabila bahu bersentuh je dengan bahu pasangan anda, yang tu mesti datang, amal lah minyak ini.


Ramai Telah Memiliki Minyak Rahsia Ini Termasuk Dato', Pegawai Kanan Kerajaan, Ketua Jabatan, YB, Tokoh Koporat dan Artis. Mereka Sangat Berpuas Hati Dengan Kesan Minyak Rahsia Ini!


0 comments: