CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Hanya Untuk 18 tahun keatas

Hanya Untuk 18 tahun keatas
Masalah tenaga batin, kenapa suami cepat tewas, inginkan suami tahan lama, ingin mendapatkan payudara yang montok..ingin memikat lelaki/wanita hanya melalui "perfume ajaib"?

Masalah seks merupakan satu masalah yang banyak dihadapi oleh ramai orang. Tidak kira lelaki atau perempuan. Mungkin anda atau pasangan anda juga menghadapi masalah yang sama. Bagi masalah seks lelaki adalah seperti Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk, Zakar Tidak Tegang. Zakar Tidak Kuat, Zakar Pendek, Zakar Kecil dan Pancutan Pramatang.

Semua produk ini boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi..

.

Saturday 4 July 2009

PHERO X

Pheromones Digunakan Dalam Pelbagai Situasi & Acara:Bekerja & Bisnes Dating Clubs & Hotel Persahabatan Konfiden Bersukan


Pheromones Amat Sesuai Diguna Untuk:

1. Memikat Wanita
2. Membuatkan Wanita Rasa Tertarik
3. Memberikan Anda Daya Aura Bau "Kejantanan" Yang Unik
4. Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
5. Menyesuaikan "Chemistry" Anda Dengan Orang Sekeliling
6. Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
7. Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran






MEMIKAT MELALUI SAINS


Pheromones Phero-X™, dirumus secara saintifik, diformulasi dari jenis pheromones yang boleh memikat dan menggoda wanita. Phero-X™ menggunakan pheromones manusia gred tulen dari jenis 5-Alpha-Androst-16-En-3-One androstenone. Konsentrasinya tinggi, tetapi pada tahap yang dibenarkan. Ini adalah formula pemikat yang menjadi FENOMENA sekarang!




APAKAH PHEROMONES?


Pheromone adalah sel hormon lelaki, dikeluarkan melalui liang-liang peluh, terutamanya ketiak. Ia memainkan peranan penting dalam hubungan manusia sesama manusia dan hubungan manusia dengan haiwan. Ia dapat dikesan oleh organ hidung yang dipanggil veromenasal
(VNO).



ADAKAH PHEROMONE INI BENAR-BENAR BERFUNGSI?


Sudah tentu ia berfungsi! Badan kita menghasilkannya, bertujuan untuk memikat pasangan berlainan jantina. Ia juga disahkan secara saintifik oleh ramai pengkaji, dan professor Universiti mengesahkan hal ini. Sila lihat penemuan-penemuan oleh saintis terhadap pheromones:
The Los Angeles Times: "Scientific studies have actually shown that subjects who used synthesized pheromones had sex more often".
CNN: "The power of smell is undeniable. Humans are influenced by airborne chemicals undetectable as odors, called pheromones.



CARA - CARA MENGGUNAKAN PHERO-X™


Tidak kira tua atau muda, anda akan rasai "Getaran & Aura" Gunalah setitis Phero-X™ pada nadi tangan dan leher anda, secepat 17 saat sahaja, ia akan berkekalan sehingga 6-8 jam lamanya. Dengan aura Kejantanan' yang tinggi, anda dapat memberikan rasa percaya terhadap setiap orang yang anda temui. Sesuai untuk memikat orang tersayang, meningkatkan aura keterampilan anda. Amat sesuai untuk golongan kenamaan dan bisnessmen' yang sering menemui pelanggan atau individu yang sering bersosial seperti anda.

Pasti memang sukar untuk dikupas secara terperinci kesan-kesan penggunaan pewangi berhormon kerana terlalu banyak jenama dalam pasaran. Tetapi secara terbuka, kami ingin nyatakan, setelah kami mencuba sendiri produk keluaran Morgan Labs dari Rusia, Phero-X™ memang yang paling membanggakan! Ia menjadi pelopor kepada produk-produk pewangi hormon yang ada dalam pasaran sekarang ini.
UNIK DAN TERSENDIRI!


Phero-X™ adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan. Walaupun anda akan mendapat kesan-kesan yang berlainan, namun anda akan akui bahawa mendapat lebih perhatian dan senyuman khususnya dari wanita!


Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik, membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati.... "bau apa ni" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda bawah sedar mereka. Tidak seperti kebanyakan pewangi berhormon, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi.... tetapi jika Phero-X™ kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni... hmmmm... " Menarik bukan?

0 comments: