CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Hanya Untuk 18 tahun keatas

Hanya Untuk 18 tahun keatas
Masalah tenaga batin, kenapa suami cepat tewas, inginkan suami tahan lama, ingin mendapatkan payudara yang montok..ingin memikat lelaki/wanita hanya melalui "perfume ajaib"?

Masalah seks merupakan satu masalah yang banyak dihadapi oleh ramai orang. Tidak kira lelaki atau perempuan. Mungkin anda atau pasangan anda juga menghadapi masalah yang sama. Bagi masalah seks lelaki adalah seperti Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk, Zakar Tidak Tegang. Zakar Tidak Kuat, Zakar Pendek, Zakar Kecil dan Pancutan Pramatang.

Semua produk ini boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi..

.

Saturday 4 July 2009

PHEROLINS

Ingredients:
Sythesized & Optimized
Human Pheromones & Copulins
5mg of copulins
3mg of Estratetraenol
2mg of Androstenol
3mg of Androsterone
3mg of Androstadienone
Fragrance oil 10ml 0.34 FL.OZ. Roll on
Roulette



* Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.

* Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.

* Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan

* Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.

* Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.

* Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.

* Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!

* Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya,bau apakah ini.hemm..




*DIJAMIN BERKESAN*

Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.




*APA ITU PHEROLIN?*


Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum. Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.



BAGAIMANA PHEROMONES MEMIKAT PERHATIAN LELAKI?


Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.



BAGAIMANA COPULINS MEMIKAT PERHATIAN LELAKI?


Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.




*PERHATIAN*


Pherolins bukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara negatif.Ia di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina.Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. Produk Pherolins di formula di USA. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.Makanya,gunakanlah ia dengan sebijak-bijaknya.



**SOALAN-SOALAN YANG SERING DI TANYA?**



SOALAN : Bagaimanakah cara menggunakan Pherolins?

JAWAPAN : Cara menggunakannya adalah sama seperti menggunakan minyak wangi yang lain. Hendaklah disapukan pada bahagian pergelangan tangan, leher dan pakaian jika perlu. Sesuai di gunakan bagi semua suasana ( Makan Malam, Seminar DLL )( Pherolins amatlah sesuai bagi mereka yang sudah berumahtangga. )



SOALAN : Adakah Pherolins berbeza berbanding dengan minyak wangi yang lain?

JAWAPAN : YA! Pherolins adalah berbeza berbanding produk-produk pewangi yang lain kerana ia mengandungi human pheromone dan juga copulins sintetik yang mana kedua-dua bahan tersebut berkuasa secara saintifik memikat pasangan berlainan jantina.



SOALAN : Apakah tujuan Pherolins ini di gunakan?

JAWAPAN : Produk Pherolins di gunakan untuk meningkatkan aura kewanitaan anda secara mendadak ini kerana pheromone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kewanitaannya berada ditahap maksima.Orang sekeliling akan bertanya bau apa yang wangi ini, sedangkan anda hanya memakai Pherolins. Mereka yang berada pada jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih teruja setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama!!!

Ini kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka. So kepada anda yang mengunakan Pherolins dan tidak memahami kegunaannya, mungkin akan keliru. Pherolins hanya di gunakan untuk meningkatkan keterampilan diri anda, kehadiran anda akan di rasai. (Tidak Lebih Dari Itu)

0 comments: