CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Hanya Untuk 18 tahun keatas

Hanya Untuk 18 tahun keatas
Masalah tenaga batin, kenapa suami cepat tewas, inginkan suami tahan lama, ingin mendapatkan payudara yang montok..ingin memikat lelaki/wanita hanya melalui "perfume ajaib"?

Masalah seks merupakan satu masalah yang banyak dihadapi oleh ramai orang. Tidak kira lelaki atau perempuan. Mungkin anda atau pasangan anda juga menghadapi masalah yang sama. Bagi masalah seks lelaki adalah seperti Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk, Zakar Tidak Tegang. Zakar Tidak Kuat, Zakar Pendek, Zakar Kecil dan Pancutan Pramatang.

Semua produk ini boleh menyelesaikan masalah yang anda hadapi..

.

Wednesday 8 July 2009

So..bagaimana Ia Berfungsi?

Umunya, zakar kita terbahagi kepada 3 bahagian, 2 ruang di atas, dan 1 ruang kecil di bawah. Bila zakar anda menengang, zakar anda akan dipenuhi darah, memenuhi 3 ruang tersebut. Ruang Corpus Spongiosum adalah yang diguna khusus untuk kecing dan pancutan mani.

Zakar anda kini terhad oleh panjang dan tebal saiz zakar anda, semaksima yang boleh, di mana Corpora Cavernosa akan siisi dengan darah. Dengan ini, bermakna adalah mustahil untuk zakar anda membesar dengan sendiri, sekiranya darah memenuhi ruang Corpora Carvenosa tersebut telah mencapai tahap tertinggi. Cara yang betul untuk pembesaran zakar adalah dengan membina dan membesarkan ruang Corpora Cavernosa. Ia hanya boleh dilakukan menggunakan teknik dan peralatan yang khusus untuk membina dan membesarkan zakar.

0 comments: